ساده نباش



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

سلام،میخوام براتون از آدمهایی بگم که گوله سادگی خودشونو می خورن،گوله حرفهایی پوچ وبی سروتهه یه سری آدمهای از خدا بی خبر که فقط  یاد دارن چرت وپرت به هم ببافن و آدمهای ساده رو اسیر خودشون کنن.

می دونید این جور آدمها گوله چی رو می خورن؟گوله اعتماد کردن خودشون به آدمهای شارلاتان و دروغگو که فقط حرف می زنن ولی حتی به حرفهای خودشون عمل نمیکنن.دوست دارن آدمهارو اسیر دروغگویی خودشون کنن و در مورد آدمهای ساده دل به هدفشون میرسن.

این طور آدمها می خوان که ساده لوح ها از همه چی بگذرن و فقط به حرفهای پوچ گوش بدن وعمل کنن برعکس خودشون که به حرفاشون اعتماد ندارن و عمل نمیکنن.من موندم یعنی در عجبم که آدمها ی ساده چرا عقلشون رو به آدمهای دروغگو می دن؟چرا دوست ندارن به عقلشون رجوع کنن و خودشون تصمیم بگیرن؟ چرا وقتی با آدمهای دروغگو حرف میزنن همه چیزشون اون میشه و حاضرن از همه بگذرن؟چرا به حرفهای بقیه که میخوان نصیحتشون کنن گوش نمیدن و بی عقل ومنطق میشن؟ آخه چرا؟؟؟

خدایا دوست دارم این جور آدمها به خودشون بیان.میخوام که یه جوری سرشون به سنگ بخوره که دیگه گوله ساده لوحی خودشونو نخورن و به راحتی به دیگران اعتماد نکنن.



نظرات شما عزیزان:

پيمان قريب پناه
ساعت22:38---3 ارديبهشت 1390

زيبا بود


ممنونم که بهم سر زدید خیلی خوشحال شدم  راستی من منتظره مسابقه ای که تو وبتونه هستم ایام به کامتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 22:31 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak