vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

 

منو به حال من رها نکن تو هم به مرز این جنون برس
اگه هنوزم عاشق منی خودت به داد هر دومون برس 
 
من از تصور نبودنت رو شونه تو گریه میکنم
منی که دل بریدم از همه ببین برای تو چه میکنم
 
تمام عمر رد شدم ازت ببین کجا شدم اسیر تو
به پشت سر نگاه نمیکنم که برنگردم از مسیر تو
 
به حد مرگ می پرستمت ولی باری عشق تو کمه
خودت به من بگو بهشت تو کجای این همه جهنمه


نظرات شما عزیزان:

ebrahim
ساعت3:55---27 تير 1392
سلام

وبلاگ قشنگی دارید بهم سر بزنید

راستی من تو مطلب اول وبلاگم کد چند تا بنر تبلیغاتی از چتروم گزاشتم میشه بزری تو وبت

ممنون میشم بزاری منم بهت سر میزنم هر هفته



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,ساعت 3:35 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak