خاکستری



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

روح بزرگوار من،دلگیرم از حجاب تو/شکل کدوم حقیقته،چهره بی نقاب تو/وقتی تن حقیرمو،به مسلخ تو میبرم/مغلوب قلب من نشو، ستیزه کن با پیکرم/اسم منوازمن بگیر،تشنۀ معنی منم سنگینه، بارتن برام  ببین چه خسته می شکنم / به انتظار فصل تو،تمامِ فصلها گذشت/چه یأ س بی نهایتی/همراه من بود،فصل بد خاکستری/تسلیم بی صدا گذشت،چه قلب بی سخاوتی/حریم من بود،دژخیم بی رحم تنم/به فکر تاراج منه روح بزرگوارمن /لحظه معراج منه،فکر نجات من نباش مرگ منو ترانه کن ،هر شعر مو به پیکرم/رشته تازیانه کن.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 بهمن 1389برچسب:,ساعت 18:25 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak