کلافه



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

برو اگه می خوای بری دلت نسوزه واسه من

اینجوری که کلافه ای بدتره خوب دل رو بکن

بکن دل رو از این همه خاطره های روی آب

فکر کن ندیدم ما همو حتی یه بارم توی خواب

راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشمه من

اشکاشو پشت پای تو می خواد بریزه دل بکن

من که نمیمیرم اگه بخوای تو از اینجا بری

چون می دونستم که تو از اول راه مسافری

شاید نفهمیدی که من بی اون که تو چیزی بگی

سپردمت دست خدا که بی خداحافظی نری

قصه راهمو نخور شاید همین جا بمونم

شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمی دونم



نظرات شما عزیزان:

سلطانی
ساعت1:12---3 تير 1390

سلام ممنون از حضورتون ، معلومه شما هم مثل من رادیو دوست دارید من از بچگی ام با رادیو بزرگ شدم ، وبلاگتون هم جالبه . بازم ممنون سر بزنید .


سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون خیلی خوشحال شدم.آره منم رادیو گوش میدم ویکی از دوستان صمیمیم رادیو ست وخیلی لطف کردی بازم بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 11:23 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak