نرو



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

چرا حس میکنم هستی کنارم ؟

چرا این رفتنو باور ندارم؟

چرا گم میکنم روز وشبامو؟

چرا حس میکنم داری هوامو؟

چرا هستی میونه خواب و رویا؟

چرا پر میشی تو هرم نفسهام؟

دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم

میخوای بری تو رو به این ترانه می سپارم

ولی نرو ...

نرو بمون...

نرو که جز تو چاره ای بجز خودت ندارم

نرو بمون،نرو بمون کنارم.

 



نظرات شما عزیزان:

وبلاگ مهدی پاکدل
ساعت19:05---2 تير 1390

سلام
خیلی ممنون که لطف کردی به وبلاگ اومدین و منت گذاشتین نظرتون رو گفتید.
از لطفتون ممنونم.
موفق باشید


سلام خواهش میکنم منم ازتون ممنونم که بهم سر زدید بازم پیشم بیاین موفق وموید باشید دوست عزیزم.


رپرمن غریبه
ساعت14:54---2 تير 1390

سلام وبلاگتون عالیه اگه مایلی تبادل لینک کنیم خبرم کن ممنون[گل]


سلام من شما رو لینک کردم ممنونم که بهم سر زدی بازم پیشم بیا خوشحالم کردی ایام به کام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 13:3 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak